קידום אתרי חדשות – איך לעשות זאת נכון

בואו נודה בזה באמת, כל אתר חדשות מוכר התחיל מהמדרגה הראשונה, הנמוכה ביותר. אבל בעזרת הליווי הנכון, יש עכשיו המון אתרי חדשות מוכרים שכולנו משתמשים בהם בכל יום כדי להתעדכן במתרחש בארץ ובעולם.

צילום: מאגר תמונות pixabay

הדרך הנכונה להתקדם

אם גם אתם מחפשים דרך להפוך לאתר מוכר וידוע, עליכם להשקיע כל יום באתר שלכם בכמה דרכים אותם נכיר היום. אתר חדשות הוא פלטפורמה מסודרת, בה אנשים יכולים לקבל עדכונים ופרסומים על המתרחש בסביבתם. לדוגמה, חדשות יומיות, מדורי רכילות, מזג אוויר ומבזקים של אירועים ראשוניים בארץ ובעולם. אתרי חדשות יכולים להתמחות בתחום אחד, כמו לדוגמה ספורט או אופנה, או להיות בעלי מגוון רחב של נושאים הקשורים לכל המתרחש לאורך התקופה.

קידום אתרי חדשות צריך להיות שונה מקידום של אתר רגיל. אם לדוגמה אתר חנות צריך להיות בעל דגש על המוצרים שנמכרים והתוכן צריך להיות קשור לשימוש בהם, או אתר של שירותים שמספקים צריך לתת מידע על השירותים, אתר חדשות צריך להיות עם דגש על תוכן רלוונטי, להיות מלא בכתבות שונות בנושאים רבים וכמובן מידי – כל אירוע שקורה צריך להופיע באתר החדשות. אם נדבר על הביטויים שמופיעים בתוכן, אז נבין כי באתר חדשות אין ביטויים קבועים. כל התרחשות מביאה איתה ביטויים חדשים, והתוכן מתחדש בקצב מסחרר – למעשה, בעלי אתר חדשות צריכים להיות דרוכים ומוכנים ליצור תוכן חדש בכל רגע – זה מה שיביא לכם את ההצלחה שאתם מחפשים ויגרום לגולשים לשוב ולקרוא את הכתבות שאתם מפרסמים. בעוד שאתר רגיל יכול לפרסם כמה כתבות בשבוע, אתרי חדשות יכולים לפרסם עשרות כתבות ביום – הכל תלוי במתרחש מסביב.

מאגר תמונות pixabay

צילום:


שימוש בתוכן רלוונטי

התוכן שאתם מפרסמים באתר החדשות שלכם צריך להיות רלוונטי, לא ארוך מדי ונעים לקריאה. למעשה, אם תוסיפו בחלק מהכתבות שלכם תוכן שכולל תמונות או סרטונים, זה יעזור לקוראים "לנוח" בעת הקריאה ולקבל מידע בדרך מעט שונה. הכתבות צריכות להיות קצרות באורכן אבל ענייניות – אל תנסו להכניס בכוח מידע, כתבו על הדברים החשובים באמת וזה יעזור לקוראים שלכם לשוב בכל פעם דווקא לאתר שלכם.

הנושאים שמופיעים בכתבות שמפורסמות באתרי חדשות צריכים להיות עכשוויים – אם לדוגמה הכתבה המפורסמת מדברת על ההתחממות הגלובאלית, זה יכול להיות מעניין, אבל האם הנושא הזה מספיק עכשווי כדי לפרסם עליו כתבה? אבל אם לדוגמה בגלל ההתחממות הגלובאלית, אחד הקרחונים הגדולים התנתק אי שם בקוטב הצפוני – זה כבר יכול להיות נושא יותר מצומצם ועכשווי, שגם כן מתקשר אל הנושא הרחב יותר. בגלל שאתר חדשות צריך להתעדכן כל תקופת זמן קצרה, עליכם להיות תמיד "בהיכון". אם תהיו הראשונים לפרסם נושא חדש – אנשים יחלו לעקוב אחריכם ולצפות לעדכונים נוספים בנושאים אחרים. אם במקרה התוכן שלכם מדבר על אירוע מתמשך, כמו איזו תחרות בה מתעדכנות התוצאות, עליכם להמשיך לעדכן את הכתבה ואת הסיפור שמתרחש בה. אין צורך בכל פעם לפרסם כתבה חדשה, אלא לשמור על URL קבוע ויציב סביב אותו הסיפור עליו אתם מדברים – הקוראים יוכלו בכל פעם להיכנס לאותו הקישור הראשוני שפרסמתם ולהתעדכן בכל המתרחש מסביב.

הנגשה לקוראים

כשאתם קוראים משהו מעניין ורוצים לשלוח את הכתבה לאחד החברים או המשפחה, אתם מחפשים כפתור של שיתוף שישלח את הכתבה במהירות האפשרית אליהם. אם אין את אותו הכפתור, אתם מוותרים, כי מי רוצה להעתיק כתובת, להיכנס לאפליקציה ורק אז לשלוח אותה? קידום אתרים צריך להיות נגיש ומהיר. תדאגו ליצור כפתור שיתוף לרשתות חברתיות שונות: וואטסאפ, מייל, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טוויטר, כדי שהכתבה שלכם תתחיל להתגלגל בין אנשים בצורה הטבעית ביותר, ואתם תזכו לעוד ועוד כניסות חדשות לאתר החדשות שלכם.

בדקו מה עובד באתרי חדשות אחרים, ונסו לקדם את האתר שלכם שיופיע בGoogle News שנחשב לדרך הטובה ביותר להגיע לרוב הקוראים. אם כל זה נשמע לכם מסובך, תמיד תוכלו ליצור קשר עם חברת קידום אתרים מקצועית שתעזור לכם להרים את האתר שלכם למקומות הראשונים.

מאגר תמונות pixabay

צילום: