בניית קישורים נכונה וטובה תעזור לכם לעשות את הפעולה שבעצם נחשבת ל'חרב' באסטרטגיה שלכם בקידום. כאשר ההיררכיה הנכונה, האופטימיזציה והתוכן באתר יהיו ה'מגן', או מה שבעצם יגרום לגוגל להבין שהוא אתר איכותי ויציב - הקישורים שתוציאו לו מאתרים במרחב - יהיו אלה שישלחו את גוגל לשם, הם התקיפה שלכם. לכן חשוב לבנות אותם בחכמה
בניית פרופיל קישורים איכותי לאתר היא פעולה שבראש ובראשונה מה שהיא עושה הוא להפנות את תשומת הלב של גוגל לאתר מסוים. כאשר אנחנו מכניסים קישור באתר גדול, דוגמת וואלה, ישראל היום או אפילו אתרי תוכן ונישה חזקים שמהווים אוטוריטה בעיניי גוגל – זה עוזר לנו להתקדם בתוצאות החיפוש שלו באותו ביטוי הקשור למאמר שהפנה את גוגל ואת הגולשים אלינו.
הביטוי העלום 'פרופיל קישורים' הוא בעצם תעודת הזהות של האתר שלכם בפני מנועי החיפוש. כמה אתרים מפנים לאתר שלכם? באילו תחומים? כמה מהם מפנים גם למתחרים? באיזו צורה מגיעות ההפניות? ועוד. כל אלה יוצרים מול גוגל סוג של תעודת זהות, ובסופו של דבר כך גוגל יודע להבין את האתר שלכם ואת ההקשר שלו לתוצאות החיפוש השונות.
ישנה הנחה בקרב בעלי אתרים או מפרסמים, שכמה שיותר קישורים מאתרי ענק זו דרך המלך להתקדם מהר ולמעלה. האמת היא שזה לא מדויק. פרופיל קישורים איכותי הוא כזה שישלב את המאפיינים השונים של אתרים לאתר אחד:
כאשר נדע לבנות עבורנו פרופיל קישורים שיהווה שילוב של חמשת הסוגים השונים שנכתבו מעלה – נרוויח מכל בחינה
צילום: מאגר תמונות pixabay
הדרך לבנות פרופיל קישורים איכותי היא לדעת לשלב
תמיד תמיד אפשר גם להיעזר ביועץ פרילנסר שמבין ב-SEO. שיבחן את מצב הקישורים באתר שלכם, זה לוקח 2 דקות בדיוק. ולפי זה הוא יוכל להוציא דוח, עליו תסתכלו ותבינו יחד איתו איזה סוג של קישורים יכולים לעזור לאתר שלכם לעוף למעלה
וכמובן אם הסתקרנתם ועוד לא הבנתם איך מתקדמים מכאן, כפתור ההתייעצות בווטסאפ ממש כאן 🙂 נשמח לענות על כל דבר
צילום: מאגר תמונות pixabay